Varberg

I tisdags så åkte Emil och Ebba ner till Varberg med farmor Karin. Maja fick följa med oxå. Påvägen ner så lämnade Emil av min bil hos verkstaden. Vindrutetorkarna gick sönder häromdagen och så blev de ju punka. Så får sätta på ett par fula 15 tums fälg. Hade 19 på innan, så inte så kul, men har inte lust att köpa nya däck till dom... Skulle även titta varför den har börjat bli så seg bilen. Nästa vecka ska min bror till Tyskland så då ska han låna min bil... Så blir utan bil då... Cykel till jobbet blir de nog då. 
 
Jag kom ner senare till Varberg. Ketchup fick följa med till jobbet så påvägen ner till Varberg lämnade jag av han hos min mamma... 
Åkte sen ner till Varberg där vi har grillat och bara haft de gott. 
Vi är fortfarande där men jag får pendla fram och tbx till jobbet varje dag. Men det är de värt. I onsdags så tränade vi  i varberg och de ska vi även göra idag. Cyklar från apelviken till Lassabacka där Friskis ligger. Så vi är lite uppvärmda när vi kommer dit. 
 
Igår var vi inne på stan och hade de mysigt på kvällen jag och Emil. Äter LCHF så det är inte så lätt att gå ut och äta något, Eller sätta sig på ett fik känns onödigt med. Så vi shoppade istället. Köpte en söt klänning från molo till Ebba och en jättefin mössa med hästar på, riktigt myisg va den. Oxå den från Molo. Älskar de märket!! Blev en tröja till Emil, en present till Patricia, min kusin som har kalas på lördag och så blev de linnen och ett par tights till mig. Även ett naglack köpte jag. :)
 
S mysigt i Varberg. Skulle lätt kunna bo där, Synd att husen kostar en hel förmögenhet..... 
 
Lägger in en bild på Ebba med en av sina gamla molo mössor :)

L
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0