Jävla skit dag.

Kan inte säga mer än att den dagen har vart värdelös.

Började med att försova mig 10 min, vilket räcker till att jag ska bli stressad. Emil sov på soffan eftersom vi blitt med valp och hon inte får vara i sovrummet. Han fick ge djur mat och så satte vi på barnvakten så fick han ligga kvar nere och Ebba i sin spjälsäng.

Åkte till tandläkaren efter första kunden som va i rävlanda och tandläkaren i skene. Slängde i mig en macka innan bara. Sen tbx till Landvetter för kund 2. Massa jäkla bilåkande....
Sen lämnade jag tbx mina saker till jobbet för de vs min sista dag. Chefen va 1 timme sen så fick vänta på henne. Vröl hungrig ska tilläggas. Åkte hem och då va Emil trött som fan så jag mata Ebba och bytte blöja. Sen tog jag på henne och kopplade ketchup för en promenad. Katten springer ut och följer efter. Tar inte mer än 20 meter innan katten far ut i vägen när en bil kommer. Jag försöker fånga katten, ketchup efter och Ebba börjar skrika. Måste sätt kul ut. Men jag blir rasande och går in igen. Jävla hund som springer efter när han vet att han inte ska. Han har glömt allt han lärt sig när valpen Kom. Fortfarande svin hungrig så de blir inte bättre av de.

Grannen kommer över och tittar på Maja, valpen, sen blir klockan så mycket så jag ger Ebba kvällsmat och gör ordning henne medans Emil lagar mat. Går och lägger Ebba som tur är somnar med en gång. Tog inte mer än en minut. :)
Emil gör klart maten och jag hänger upp en tvätt. Sen äntligen kl 19,30 får jag mat!!!! Missar farmen och blir irriterad över de, men vi tittade på TV4 play ;)

Tänkte vi skulle sovit uppe i sängen inatt och låta Maja och ketchup sova själva i hallen. Men Maja skriker typ ihjäl sig och Ebba vakna så nu ligger jag och är arg i soffan. Jävla hårda soffa som är så obekväm så de finns inte. En soffa ska man sitta i och inte Sova i!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0