Jävla längtan hela tiden...

Idag har jag och min lilla familj vart i Borås, knalleland. Jag ville ha en ny klänning tills när vi ska på P3 guld galan nästa helg i Scandinavium! Ska bli så kul! Förra året var vi där med! Gravid som tusan va jag då ;)
Ebba får sova hos sin snälla underbara farmor och ketchup hos min mamma.
Dom som kommer uppträda är följande artister
Icona Pop. Timbuktu & Damn! Linnea Henriksson. Johnossi. Alina Devecerski. Ghost. Loreen. Norlie & KKV. Gnucci med Mash Up International och VAZ.

Dagen efter p3 guld ska vi äntligen till Kristianstad, lite utanför, och hämta vår söta lilla underbara valp "Maja" som den heter nu ;) en rottweiler tik som är 8 veckor! Jag längtar såååååå!

I Borås köpte jag även en ny t tröja, nylånbyxor och en ny laddar kabel till min mobil. Emil köpte en kabel till sin tele med som han kan koppla den till förstärkaren hemma.
Hittade en jättefin tak lampa i Borås med!!! Vill haaaa! Men kostade 4000 så får nog köpa den vid ett senare tillfälle när pengarna räcker till ;) helt underbar va den verkligen!!!! :)

Den 21 februari flyttar vi till vårt hus! Då ska de sättas staket de första som görs. Sen bygga ut vardagsrum med altan runt baksidan med badtunna nergrävd i altanen. Kommer bli toppenbra!

Sa upp mig i torsdags från mitt jobb. Och ska börja på ett företag i Partille som heter Göteborgs hemstäd. En bekant till mig äger de med sin man :) överlycklig för att börja där! De kommer bli helt underbart!!!! Längtar tills jag börjar där! Ska prata med min nuvarande chef i morgon om när jag ska sluta. :)

Jag är så förväntansfull !!!!


Kommentarer
Postat av: 23årig fru, egenföretagare och tre barnsmamma

Mycket rolgit du,ni har att se fram emot! :) Och jag är riktigt avundsjuk på eran lilla hund!! Hade ju själv en rottis som jag älskade överallt annat typ.. :( Hoppas på att få klappa din framöver iallafall :) Bland mina favorithundar, rottis.

2013-01-13 @ 20:47:12
URL: http://lindaglansins.blogg.se
Postat av: cindy

Va inte Emil allergisk? :/ tänkte på amstaffen ni skaffa? Dom har ju nästan samma päls? :O

2013-01-14 @ 08:49:36
URL: http://ciidus.blogg.se
Postat av: 23årig fru, egenföretagare och tre barnsmamma

Ja minst sagt :)

2013-01-23 @ 06:59:08
URL: http://lindaglansins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0