Trött!

I natt har inte varit en vanlig natt. Ebba somnade vid 19 igår, vaknade och var superpigg kl 23, somnade sen vid 24 och sov tills kvart i 5... Va är de för fel tänkte jag men hon skulle inte sova och de var hon bestämd att inte göra. Hon var vaken 1,5 timmar och sen somnade hon. Jag som är van vid att hon lägger sig på kvällen vid 19-20 tiden ca och vaknar vid 8 är heeelt slut nu!

Skulle på kalas idag hos mormor, men orkade verkligen inte åka dit! Så jag blev hemma! Planterade ljung på förmiddagen har jag med gjort. Visar i morgon hur de blev. Sen har jag legat i dö läge på soffan!!!!
Emil har inte mått 100 han heller, hemma från jobbet och ska vara de i morgon med. Urs va synd de är om oss! Mest Emil för han är ju faktiskt sjuk. Jag är bara trött!! Haha

Ebbas didrikson overall kom idag dom jag köpte för ett tag sedan! Superduperfin! Men den får hon inte använda innan de blir riktigt kallt. Måste köpa ett par varma tofflor till oxå.

Hitta även lappen Emil gav till mig när vi blev ihop! Gulligt!!!

Nu ska jag sova för är så trött så jag knappast ser va jag skriver länge...


Kommentarer
Postat av: Fia

Verkligheten ser så ut oftast ;) novalee sov bra sina första 4 månader sen har hon sovit så där fram tills nu .. De börjar bli bättre å inte vakna 3-4 gånger per natt som hon gjort . Men alla barn är olika . Grattis till jobbet ;)

Svar: Det är frustrerande :)Tack så mycket! Börjar på måndag! =)
Alexandra Jansson

2012-09-28 @ 22:21:54
URL: http://mammatnovalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0