Trevlig kväll

Haft en mycket trevlig kväll hos Cathrin och Robert, kom dit vid sju. Jag drack lite och Emil körde. Va hemma tidigt då Emil inte kände sig 100. Stannade på donken på vägen hem och fick i oss mat. Konstigt att dom får kalla sig snabbmatresturang när de tar 15 min att få sin mat!

Ebba fick ersättning innan hon somnade och ska få de i morgon bitti med för att vara på säkra sidan.

Nu undrar ni säkert varför jag är vaken nu! Jo, jag har världens jävla trand värk! Gör hur ont som helst! Kan inte sova, snart dör batteriet på Helen med så då får jag väll försöka sova iaf. Alvedon hjälper fan inte, gör ont hela vägen ner i käken och är svullet. Blir såååå trött!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0