Tråkigt väder...

Igår va vi i Kinna, gick till Apoteket och handlade mat. Ebba fick sitta i kundvagn för första gången ;) helt ok, Emil va livrädd för att hon skulle hålla där man håller när man kör för då skulle ju hon dö av alla bakterier. Hon fick tvätta händerna efter hon åkt :) haha. Vi gick även en promenad på 5 km till sjön igår eftermiddag.

Emil lagade mat till oss. Han var duktig ändå, prövade något jag aldrig prövat på och skulle aldrig våga prova! Nämligen att ta lite saker ur kylen och blanda ihop de utan recept. De blev någon form av korv Stroganoff fast ändå inte. Helt okej betyg. Åt pasta till de ;)

Idag har vi tittat klart på new girl och jag har lagt upp nya saker på tradera. Emil lagade även mat idag och de blev tacos! Nu sover både Ebba och Emil så jag satte mig vid datorn lite... Sökt jobb idag oxå. :)

I morgon kommer Karin hit så skS jag åka och handla och så för på torsdag ska jag ha kalas för då fyller jag 21. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, så lagar jag alltid mat. Har aldrig följt ett recept :) provade en gång, då fick jag slänga maten sen :) haha

2012-09-18 @ 23:04:42
URL: http://emmaliito.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0