Svärmorsmys

Emil kände sig bra i morse så han åkte till jobbet som vanligt vid halv 6. Jag och Ebba vaknade vid halv 8 och tog på oss snabbt och så kom Karin och hämta oss. Jag åt frukost där. Baguette med Salami och Brie ost, så jääävla gott!! Vi gick en liten sväng oxå. Karin hade köpt en vagn som Ebba skulle ha hos henne så slipper vi dra med våran vagn när vi åker dit. Men den va ful som satan så Karin fick köra vagnen! hahah! Karin va nog inte så nöjd heller med vagnen och hon sa att hon skulle köpa en annan som va finare :p Någon som har en vagn liggandes för billig peng? :) 

Emil kom kl 2 och så åt vi middag hos Karin, Sen åkte jag, Emil, Ebba oxh Ketchup hem och tittade på en film, sen gick vi ut och gick och efter de satte jag mig vid datorn och leta efter inperation för vårt nya hus. Nu är de bestämt till 1000 att vi ska bygga nytt, jag ska bara få ett jobb så vi kan söka nytt lånelöfte. För de lånelöfte vi har gills inte till nybygge. Och tror inte vi får lånelöfte utan att jag har jobb till mer än vad vi redan har. Vi ska hitta en tomt oxå. Någon som känner någon som har mycket mark? :) 

I morgon ska jag till Skene marten och äta majskolv så de så!



Hos Karin!



Ebba provligger vagnen,



Sover gott. 





Ebbas nya åk hos Karin...Tur hon är så söt så vagnen behöver inte vara så fin då :D




När jag kom hem hade jag fått två filmer och massa kort jag fram kallat =)




När vi kom hem tog vi en åktur i hennes egna vagn! Mycket finare :D haha



Gick till fotbollsplan och lekte med Ketchup


Sen blev Ebba hungrig =)




Kommentarer
Postat av: Karin

Ska skaffa annan vagn, jag lovar ;)Kändes inte bra med den.

2012-09-07 @ 23:45:18
Postat av: Anonym

Akta bara för att börja vända henne in i vagnen! Små barn behöver/ska inte(helst) kolla framåt. De blir för mycket intryck! Och har man väl börjat vända henne om i vagnen kan det vara svårt att ha henne mot en senare..

2012-09-08 @ 17:44:32
Postat av: Anonym

Herregud kan inte folk få göra som dom vill med sina barn? Om du nu är expert på barn så bry dig om dina egna ist. Löjligt att kommentera anonymt.

2012-09-08 @ 17:51:46
Postat av: Madde

Ska det stå kram till er!

2012-09-08 @ 17:53:14
Postat av: Karin

Anonym 1: Om det varit så FARLIGT hade väl BVC-sköt
erskan upplyst om det, Varför är du anonym ? Vågar du inte stå för dina åsikter ?

2012-09-08 @ 22:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0