Städat garderoben!

Städat garderoben och tagit ut allt jag inte använder. Blev en rejäl hög. Ska lägga ut allt på Tradera, mycket med prislapparna kvar. Ska göra de i morgon. De jag inte får sålt går till välgörenhet! :) Ebba satt med mig hela tiden och vi lekte "titut" med nästan vart enda klädesplagg :) Hon är så go nu så jag skulle kunna äta upp henne, Skrattar till allt! 

Ni kan iaf buda på mina skor jag la ut idag! Om de är något som faller i smaken vill säga :)

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1602058

Där har ni alla mina annonser jag la upp idag. Ska lägga upp i morgon med! 

Idag har vi vart på marknad, och sen åkte vi till Gbg och tittade på den nya Hamilton. Ebba fick vara hos farmor så länge! =) 

Bloggar mer sen med lite bilder och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0