Slappardag

Har legat och tittat på new girl hela dagen typ. Är nu på avsnitt 11 :)
Åkte in till Kinna vid 13 och köpt pizza. Efter de åkte jag hem, vi åt och sen åkte jag till Hemköp och postade ett paket till en som vann min auktion på tradera. Sen vidare till Linda och köpte lite kläder till Ebba. Bra med lite begagnade kläder som är superfina till bra pris ;)

Även vart ute och gått idag. Är ju ändå ett måste när man har hund. Ibland önskar jag han kunde gå på promenad själv ;)
Nu ska vi titta på the girl next door för Emil ville se den och jag har aldrig sätt den.

Någon som vill byta lägenhet med oss? Den får inte ligga i rydal och måste vara 3:à eller större och inte kosta mer än 5000 i månaden! Vi har en stor 4:à med stor trädgård, parkering och mycket fin invändigt!


Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & kiara

Jaha det var därför du frågade oss om vår gamla, hehe. Fast där är as dyra hyror. Och så dåligt isolerat så på vintararna hade vi dom kallaste månaderna mellan 3000-4000 BARA i el,värme. Så där rekommenderar jag inte eftersom kallhyran ligger på nästan 5000kr.

Men skulle ni inte bygga hus eller hur blev det med de? :)

Svar: Precis! Okej, då va ju dom dyra i hyran! Vi ska ha någonstans att bo medans huset byggs, jag trivs inte alls i Rydal så jag vill här ifrån NU! Haha,. så vi söker bara lägenhet tills vi har byggt klart och så, det tar ju ändå ett tag att bygga hus ! :)
Alexandra Jansson

2012-09-17 @ 11:17:10
URL: http://lindaglansins.blogg.se
Postat av: Fia

Synd vi inte bodde på första plan då ;) hade lätt kunnat byta ... Vart låg tomten i Hassan ni kolla på ??

Svar: Ja, och vi vill inte bo på assberg heller :P haha! Vi titta på ett fritidshus vid balltjärsvägen tror jag de hette. =)
Alexandra Jansson

2012-09-17 @ 19:10:18
URL: http://mammatnovalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0