Sjuk

Hade helt rätt igår när jag sa att jag börjar bli sjuk. Har idag ont i hela kroppen, halsen svettas och är super kall på samma gång. Ringde min kära husmor Karin så hon är här och tar hand om mig, Ebba och ketchup. Hon har vart ute och gått med Ebba och Ketchup och lagat mat till mig. Hon är allt bra o ha! ;)

Idag fick jag mejl om att den tjänst jag sökt redan va tillsatt så nu börjar mitt sökande efter jobb på riktigt för nu vill Emil vara pappaledig! Någon som vet något? Säg till!!!!

Inget gym på några dagar nu eftersom jag är sjuk. Bara några dagar kvar till iform loppet, den 22. Och vill inte vara sjuk nu! Vill hellre träna kondition än att ligga på soffan! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0