Lunch spinning och färga håret

Idag vaknade vi vid 8, och jag kände att idag börjar mitt nya liv!
Frukost blev gröt med banan ist för äpplemos som brukar pryda gröten, bra val! Sen var tanken att jag skulle gått till gymmet men blev inte så för var tvungen att fixa lite saker innan. Åkte till granngården och köpte katt och hundmat, sen till visko och köpte en kortplånbok och vidare till Willys och handlade lite. Sen till Hemköp och skicka ett paket. Lämnade av sakerna hemma och vidare till gymmet. På vägen tog jag lite nötter och en banan. Var på gymmet kl 11,30 mitt pass skulle börja 12.10 så löste nytt autogiro på ett år som jag fick av Emil i present och sen ner i solariet.
Mötte upp Karin efter jag solat och vidare in i spinning salen för att äntligen testa mina nya spinningskor! Jag är kär!!! Så jävla mycket bättre träning med riktiga skor. Allt känns så mycket tyngre! Använder hela benet nu!

Hem och laga lunch, wokad kyckling med nudlar. Slänga i sig de och sen krascha på soffan med en kopp te och en bra tidning. Råkade somna en stund på soffan. Skönt!
När jag vakna kände jag för att färga håret så ringde Karin så hon kom hit med färg och färgade de :) blev även ett mellanmål med yoggi mini och lite nötter.

Sen klippte jag av mina meter långa naglar så dom blev yttepytte korta. Känns konstigt!!!
Blev omelett till kvällsmat iaf. Nu ska jag och Emil sova!


Kommentarer
Postat av: Karin

Va tråkigt att det inte blev bra :( Vi för göra om det !

2012-09-25 @ 20:53:55
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & kiara

Oj ja då är det ett tag tills dess, haha. Dom är ju ganska stora i stl:en.

Svar: Jo, vi fick dom av mamma i doppresent till Ebba,. lagom och använda tills dagis tänkte vi :)
Alexandra Jansson

2012-09-26 @ 07:21:52
URL: http://lindaglansins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0