Jävla bil!

Igår kom karin hit så åkte jag och handlade saker tills idag. Ska ha kalas för idag fyller jag 21. Tiden går så jäkla fort! Minns fortfarande när jag skulle börja 7 an, känns som de va igår...
Åkte hem sedan och då gjorde Karin hennes goda paprika paj :) rätt roligt att vi äter upp en paj som ska vara till 4 personer. Efter vi ätit bakade jag kladdkaka tills idag.
Ebba har fått någon jag behöver inte sova syndrom. Igår sov hon länge första gången hon sov på förmiddagen. Sen somnade hon en liten stund, typ 20 min och sen sov hon ca 15 min. De var allt hon sov igår, gick och la sig jättesent vid 22 och hon har inte ens vart trött...

Igår efter Emil kom hem skulle jag åka till posten för att lämna paket till folk som vunnit på tradera. När jag ska åka där ifrån märker jag att jag fått punka... Eftersom pappa skruvat på däcket sist vet jag att jag aldrig får loss bultarna själv så Karin får hämta mig. När jag kommer hem åker jag Emil och Ebba och ska byta däck. Då märker vi när de andra däcket ska på att de är fel däck. Så de går inte på!! Jävla idioter jag köpt bilen av!!! Så på med de däcket igen som hade punktering och vara
Glad. Lämnade bilen där, drog ut barnstolen och stereon. Frågade på posten om vi fick ställa den på området och de fick vi. Så får åka dit idag med ett vinterdäck och kör Hem den.
Igår när bi skulle sova skulle Emil leka katt, därav bilden på Emil, inte så likt en katt ;)

Vid 5 kommer alla gäster och efter dom har gått ska jag hämta våran nya katt :)

Ebba ligger nu och äter upp sina fötter. Tänk att man kan vara så vig ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Ser ingen likhet med en katt ;)

2012-09-21 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0