Iform loppet.

Igår åkte jag, Johanna och Jessica till slottskogen där vi skulle springa iform loppet. 5 km löpning stod på agendan.
Jessica hade benginneinflamation men ville springa ändå. ;) när vi kom dit så gick vi och hämtade våra tröjor och jag och Johanna köpte varsitt pannband. Kallt som satan va de med. Men vi slapp regnet. Det var 3000 startande och Johanna kom på 400 plats och jag och Jessica på 739 tror jag de va. Vi bestämde innan vi skulle springa att vi skulle springa tillsammans men Johanna sprang ifrån oss och jag gick lite med Jessica som hade super ont. Kunde inte med och lämna henne jag med... När vi kom i mål va Jessicas ben döda så bi fick godiebags och raka vägen till bilen efter de.

Åkte och åt efter de och sen vidare till flygplatsen för att hämta pappa och farbror. Dom fick sitt bagage nästan en timme försent så vi fick snällt vänta.
När pappa kom så lämnade vi av han hemma ( fick massa kläder till ebba av pappa med ) sen av med Jessica hos henne och sen hämta Elliott hos Johannas mormor och sen släppa av dom hos Johanna.

Raka vägen hem så kom Annie och putte precis när jag kom hem. Vi beställde pizza, Jag och Annie drack lite vin och bara myste.

Idag har jag och Emil inte gjort mycke idag. Jag har legat på soffan och haft ont i ryggen. Emil har lagat min bil. Vart och ätit lunch hos Karin och åkte sedan till Emils mormor en snabbis. Sen hem och däcka i soffan ;)


Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & kiara

Ja dom är kanon och riktigt fina också :) Dock har pojkarna polarn så fick bli en röd polarn till Kiara förra veckan. Lite roligt när dom har likadana tycker jag. Lika bra att vara ute i god tid med vinterkläder, hehe. Jag väntade ivrigt på att den babymodellen skulle komma in till kiara och äntligen så gjorde den de. Hon kan ju inte ha stl 68 som dom "vanliga" börjar på så det fick bli en babymodell (åkpåse och overall) :p

2012-09-24 @ 17:02:47
URL: http://lindaglansins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0