Hyssna och lek med svärmor!

Idag kom Karin hit vid 9 tiden. Vi tittade lite på tomter lediga i mark. Vi har nog ändrat oss för vi vill nog bo kvar i mark alla vänner och så bor. Vi åkte sedan iväg till hyssna för att titta på en tomt och ett gammalt fritidshus. Båda vid en sjö. Köper vi ett fritidshus så ska de rivas och bygga upp ett nytt. Då är vatten och avlopp redan fixad så där tjärnar man en liten slant på. :) jag tyckte bäst om tomten. Men fritidshuset låg väldigt bra med bra förbindelse till bussen och så.

Vi åkte sedan till blommigt och prickigt och åt lunch. Sen till Kinna för att titta lite. Bästa farmor köpte nya kläder till Ebba och ett nagellack till mig! Hon är bara så bäst! Jättefina kläder fick hon. I storlek 74 eftersom hon snart inte kan ha 68 så länge till. Men tycker de är väldigt stor skillnad på 68 och 74. Tycker de borde vara en storlek emellan. Någon som vet något märke med stora 68 eller små 74?

När vi sedan kom hem gick vi en promenad, hitta bärsta coola stora larven, och sen åkte Karin och Emil kom hem. Vi åkte nästan direkt iväg till hyssna igen och tittade på tomten/ huset. Emil tyckte om fritidshuset läge jätte mycket, och eftersom jag med gjorde de och ligger mycket bra så ringer jag mäklaren i morgon :)

Gjorde Supergod köttfärslimpa med rödbetor i idag :) Emil gjorde kötfärslimpan och jag skala potatis ;) hihi!
Ikväll har jag tittat på mitt favorit program bonde söker fru och målat naglarna med mitt nya nagellack. De är lila syns knappt på bilden :(

I morgon ska vi till Lbc, BVC och sen leka med ellie och Madde! Vi bor grannar men var säkert typ 2-3 månader sedan vi lekte ;) ska bli kul o se hur stor ellie blivit och träffa Madde :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Är så underbart att vara med er, ni är bäst <3 Tiden bara flyger iväg när jag är med er ;)

2012-09-12 @ 23:54:33
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & kiara

Ne vi har säng på kontoret. Och sen sover kimmie hos sin pappa som har hus i partille ibland också :)

Svar: Jaha, då förstår jag :D
Alexandra Jansson

2012-09-14 @ 20:08:59
URL: http://lindaglansins.blogg.se
Postat av: cindy Thörnros

vilka söta kläder ni hittat :) man blir sugen på shoppa lite, (a)

Svar: Mycket fint har kommit in nu till hösten, många mysiga färger :)
Alexandra Jansson

2012-09-15 @ 21:03:45
URL: http://ciidus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0