Hatar vara sjuk

Idag kom mamma till oss när jag vaknat. Vi pratade lite om hus och myste på soffan. Sen kände jag mig 1000 gånger bättre så mamma åkte vid ett och jag packade in Ebba och vagnen och åkte till Cathrin i Kinna.
Hon packade ner sina barn i var sin vagn och fick vagnhjälp av Robert så gick vi upp till Kinna. Blev Hemköp för hon skulle köpa mjölk. Och sen tbx igen. Hon bor på kunna sten så de är en bit till Hemköp, och bra goda backar på vägen ;)

När vi kom upp igen åkte jag hem för kl va tre och Emil slutade jobbet så vi va hemma samtidigt. När vi kom hem gjorde mästerkocken Emil köttbullar utan recept, nu efterhand förstod jag inte va jag tänkte på ;) men resultatet blev bra som tur var! Kokade lite morötter till Ebba samtidigt.
Efter vi ätit kände jag mig mega sjuk så jag har legat på soffan sen dess, och Emil börjar med bli sjuk. Skulle nog inte gått till Kinna förut. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0