Hälsat på Nappe igår, idag Borås och husprat.

Igår åkte vi, (jag, mamam och syskonen) och hälsade på Nappis, min gamle häst som är ute på foder. Vi bestämde oss för att vi skulle ta hem han igen då vi tycker han har de bättre hemma. Vår älskade PRINS!
När jag kom hem gjorde jag en jätteinsats och krattade ihop allt jävla gräs som låg på gräsmattan, 
Emil kom och hjälpte till efter en stund han med. Sen så klippte jag gräset igen, och när de var klart klippte jag lite igen framför ingången så slipper de bli ett tån med gräs inne när hunden springer ut och in. Sen tog jag och kratta igen. Vilket jävla jobb alltså, uppsamlare på gräsklipparen finns de något som heter, men de viste nog inte Emil när han köpte sin :P haha !

Idag efter frukost tog vi en promenad i regnet och när vi kom hem så bestämde vi oss för att åka till Borås för att köpa en antennkabel till min sterio i bilen, hara bara så jag kan koppla in internetradio, haft de i över ett år nu. Fick sterion av Emil i present förra året, en Iphone sterio så den går o prata igenom och så, speciellt för iphone. Så kopplade han in den och så har de inte funniots någon radio i för jag tyckte inte jag behövde de för jag lyssnar ändå bara genom mobilen, men kan vara bra att ha så de går att lyssna på radion med eftersom att min bror lånar bilen ibland och även om de inte finns någon mottagning där man åker så blir de tyst i sterion.. inte ok....
Eftersom vi bara skulle ha en liten antennsak så tog vi inte med Ebbas vagn, Vilket vi ångrade efteråt när vi kom på att vi skulle titta på lekaskjer till Ebba, äta mat, titta på Spinningskor, Ebba skule sova mitt i allt och vi skulle till H&M med. Vi var nog i Borås i 3 timmar utan vagn, hon fick sova i famnen, vilket kändes i armarna hon väger ju nästan 7,5 kg nu. Tunga barn! ;) 

När vi kom hem så gav vi Ebba mat, Hon har börjat få två mål ersättning på dagen, för de fungerar inte som jag vill med amningen. Sen lasta vi in hund och barn i bilen och begav oss till pappa och pratade husköp. Va ett mycket givande samtal och nu är jag helt sprängd av lycka då jag äntligen förstått att jag ev kommer få vårt drömhus! Tittade på tometer när jag kom hem, hittade en superfin i Sandared. Frågan är om vi vill bo där, och om vi vill betala över 1,000,000 för bara en tomt... Vi får la se, Vi vill ju helst bo i Varberg, men ibland så får man ångra sig ;)



Hälsade på våran underbra pris. 



Syskonkärlek.



Kratta gräs...



Mat på Viskan.



Nu sitter vi i Soffan och bara myser, Ska lägga ebba och så ska vi vuxenmysa själva! =)







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0