Fredagens bravader.

Inte skrivit sen torsdag... Fredagen så ägna vi oss åt saga, den nya katten, och ketchup skulle bli vänner. De gick jättebra med dom tills dess att ketchup gick ut o gick i torsdags kväll. När vi kom in så som vanligt säger vi att han ska sitta och vänta tills vi tagit av oss och de är hans tur. Efter de så säger vi alltid varsågod och så får han gå. Varav saga kom fram då och han störtar på henne och vill pussas. Hon blir livrädd och så var deras vänskap förstörd. Ketchup är överlycklig och skulle helst vara fastklistrad med saga 24/7. Saga tyckte de var ok i början men inte efter detta.

Nu är dom vänner iaf igen. Men hon använde sina klor ordentligt i fredags.,,

Jag fick även mina spinningskor i fredags, tror ni jag är lycklig? Dom är sååå fina!
Nu ska jag bara pröva dom. ;)

Gjorde även massa mat till Ebba. Broccoli, blomkål och palsternacka blev de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0