Barnledig.

I helgen har vi myst och bara myst. Igår åkte Ebba till farmor vid 9, jag åkte till gymmet sen och så blev de 45 min core och 45 min spinning. Ena skriven på spinningskon hade lossnat så kunde inte använda skorna :( ledsna jag!
Sen åkte jag hem och så hade jag och Emil en mysdag. Köpte godis och åt pannkakor :)
Tittade på film med ;) två stycken blev de. Så Ebba sov hos Karin inatt.

Dom hade vart uppe i Kinna och lyssnat på Pernilla Wahlgren och dansat ;) även vart hos Karins kompis och Emils mormor :) hon har de så trevligt där, det är skönt att hon trivs och vill vara där utan gnäll :)

I morse tyckte Emil vi skulle göra något man inte får om Ebba är hemma som Emil sa! Vi poppa popcorn och tog med oss godis upp i sängen med cola och åt världens onyttigaste frukost :) haha !

Sen kom Ebba hem och blev jätteglad när vi sa hej till henne :) så roligt att hon verkligen visar att hon blir jätteglad ! Sen va vi hemma en stund och sen åkte jag och Ebba till mamma och bakade rulltårta, åt bullar och kakor :)
Ebba sover nu och Emil duschar. Jag sitter här och funderar på hur min första dag på jobbet kommer bli. För i morgon börjar jag jobba!! Ska möta en som heter Anna så ska jag åka med henne hela dagen :) blir 2 veckors inlärning med Anna sen så förhoppningsvis blir de att stå på egna ben sen.
Jag kommer ha Emils bil nu eftersom min har ett dubbat däck och tre sommardäck efter min fina punktering. Beställde nya däck igår så ska vänta tills nästa måndag så ska Emil åka till Borås så fixar dom på dom på bilen och så :) fan va dyrt de är med däck. Kunde haft de vinterdäck jag hade förra året för de är bra mönster på dom, men de va något konstigt märke så dom gled jag bara runt med på vägen... De sög! Blev ett par märkesdäck, Gislaved, nu iaf :) känns som de kommer behövas nu när jag ska ha min bil i jobbet :)

Ebba fick förresten nya vinter "skor" idag av sin snälla farmor Karin! Jättesöta och varma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0