Barnledig natt.

Igår så va jag och Karin på gymmet. Ett pass core och ett pass workoute express. Efter de åkte jag och handla lite och så hämtade Karin Ebba för jag och Emil skulle ha lite mys med barnledigt. Sen var de även länge sedan hon sov hos Karin.

Tycker det är bra att hon sover där iaf 1 Gång i månaden så hon inte bara Sover hemma och vägrar sova där sen när hon är äldre. Många tycker nog jag är knäpp när jag tycker så.

I dag har jag och Emil tittat på film och hämtat Nappe. Ebba kom hem vid 11 tiden så åt vi lite och åkte sedan och lämna henne hos mamma o hämtade transporten. Sen åkte vi och hämtade hem Nappe igen från sina fodervärdar. Nu är han hemma igen! :)

Känner mig sjuk. Börjar få ont i kroppen och halsen och så fryser jag med :( inte ok!


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är inte knäpp som tycker Ebba ska sova hos mig en gång i månaden, det är ju bättre så hon känner sig trygg och hemma. För min del får hon sova här mer, haha. Stackare du får inte bli sjuk :( Kram till dig och din underbara familj.

2012-09-04 @ 20:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0