21 år och ny familjemedlem

21 år och kalas kan jag sammanfatta dagen med!
Karin kom hit vid 13, åkte till mamma och hämtade ett vinterdäck till bilen och sen till Emils jobb för att klura ut hur donkraften fungerade, de va inte alls en sån jag är van vid ;)
Hem och göra iordning för kvällen. Karin slängde ihop flygande Jacob och jag gjorde ris.
Sen kom mamma, barnen, Sebbe, Astrid, mormor och morfar. Åt och marängswich och kladdkaka blev de till efterrätt.

När alla åkt så åkte jag iväg till Hajom för att hämta våran nya familjemedlem, en katt!

Fick från Emil gymkort i ett år, spinningskor, rosa laddare till mobilen och mobil hållare till armen man kan ha när man springer ;)

Karin fick jag en hotellnatt på varbergs kurort för två och en pajform och ramar. ;)

Mamma och syskonen ett par Nike träningsbyxor, röhnisch topp och vattenflaska och sport bh

Mormor och morfar massa ljung till blommåderna

Astrid och sebbe fick jag trisslotter

Pappa fick jag pengar av. Han är i Polen nu och kunde inte komma idag :(


Kommentarer
Postat av: cindy Thörnros

jättemega grattis på dig!!! <3 hoppas du haft en bra tag! :) o ni har skaffat er en jättesöt liten kisemiss! :)

2012-09-22 @ 21:28:47
URL: http://ciidus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0