Trött!!!

Gick o la oss vid halv 3 igår typ. Ebba vaknade 6 och var superpigg! Så trött va jag så försökte somna om henne, både jag och Emil försökte men vi gav upp tillslut och åt frukost sen va Ebba dunderttött så hon somnade igen. Jäkla busunge.
Åkte och hämtade Karin sen vid 12 för jag körde hem henne inatt så då följde hon med oss och åt pizza och sen bestämde vi oss för att Ebba skulle sova hos farmor inatt så jag och Emil får sovmorgon i morgon! De behövdes verkligen för båda är dö trötta.

Gick och la mig på em och sov i 1 och en halv timme men är lika trött nu. Har bakat kladdkaka nyss och vart ute med hunden annars har vi bara slappat. Emil har masserat mina fötter ;)

Här om dagen packade vi upp ebbas gungko, Boris! Så söt är han! Haha köpte den i dop present till henne men den har vart nerpackad eftersom vi inte vetat om vi skulle flytta eller ej, men nu dröjer de ett tag innan vi flyttar så han fick komma upp. Sländet in några bilder från igår med ;)

Ebba fick en tidig 6 månsders present av Karin igår, mugg och tallrikar :) söta!


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Dom är bra dom tallrikarna, med sugpropp grej under ;)

2012-10-06 @ 22:07:22
URL: http://Mariaangelicasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0