Nya jobbet!

Började ju jobba i måndags. Har gått Toppenbra! Är med en tjej som heter Anna för upplärning. Nya medel ska läras in och alla små knep som underlättar för städningen :) som sagt har jag börjat jobba med hemstäd. Tycker det är kul och rogivande faktiskt!

Ebba har vart hos Karin i onsdags och idag, igår va hon hos mamma och måndag tisdag med Emil. Han har inte fått ledigt än från jobbet men förhoppningsvis får han de redak på måndag.
Idag ska min bil besiktigas undra hur de går... Hoppas de inte är för mycket fel. Hämta bilen på verkstaden igår, mina nya däck är på och glykolen är tittad, får bara fylla på med spolarvätska innan de blir minus...

Ebba har vart vaken sen 04,00 och pigg som en lärka. Hon somnade igen kl 5,20 så tyckte de inte var någon idé att lägga sig igen. Så passar på att slänga in ett inlägg.

Idag blir de mys med tjejerna hos Annie, Johanna och jag åker upp ihop, Emil kör dit och Kim kör oss hem när vi vill de ;) så de blir toppen! Det är tema mys! Så myskläder på och så blir de att ta med chips tror jag ;) eller om jag hinner baka något innan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0