Länge sedan...

Nu har jag hittat tbx hit !

I morse va vi ute på promenad redan vid 8. Duktiga vi är. Tycker det är viktigt för Ebba att få frisk och Go luft. Tycker de är bra att lära henne tidigt att de är bra att vara ute mycke!

Idag ska vi till Karin och äta lunch och sen till pappa och testa mina nya sommar fälgar till bilen, 20 tums aluminium! Är överlycklig!! Måste bara se så dom går på bilen först bara!
Sen till mamma och mysa lite!

På måndag är min sista dag med någon jämte på jobbet. Sen börjar jag med egna kunder så då lämnar jag anna... Var faktiskt själv i torsdags för anna va sjuk så jag har redan fuskat. ;)


Kommentarer
Postat av: 22åring fru, egenföretagare och tre barnsmamma

Hehe :) Tycker själv det är jätte tråkigt men känner att det är ett måste :/ Du får skaffa fb igen :)

2012-10-22 @ 06:44:21
URL: http://lindaglansins.blogg.se
Postat av: Karin

Underbart kort på er (det första) sååå fina <3

2012-10-22 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0