Viktminskningskurs

detta inlägget skulle läggas ut igår, men lägger ut de idag för jag skrev de men glömde lägga ut de ;)

I går var jag och Ebba hos Karin. Ketchup var oxå med ;)
Vi gick till team sportia och leta ett par träningsskor för jag och Karin har börjat viktminskningskurs. Efter vi varit på team sportia gick vi till Kinna och köpte lera så vi kan göra hand och fot avtryck på ebba :) sen gick vi och åt på herr ober och sen gick vi hem till Karin igen och satte oss på hennes baksida i solen och bara njöt :) sen kom Emil och Karin gjorde slingor! Han blev så fin så min lilla Emil ;)

Sen åkte Emil och Ebba hem och jag och Karin åkte till Corpus för att gå på våran första kurs. Vi visste inte om jag fick vara med eftersom det var 4 veckor sedan jag födde Ebba och har inte gått på efterkontrollen än. Så vi frågade henne vad hon tyckte. Och hon tyckte att jag skulle prata med min barnmorska. Så det var bara introduktion igår och gick igenom mat och sådant. Hon ska göra individuella kostprogram så hon ska ta hänsyn till att jag ammar. :)

I morse ringde jag bm och frågade om jag kunde börja träna.
Och det gick bra så länge jag inte gör situps eller hoppar.
Så på måndagar och onsdagar är de kurs, så då får Emil och Ebba egentid :) <3
Jag pumpar så Emil har mat till Ebba om hon blir hungrig under tiden jag är borta!

Nu är jag hos mamma och ska snart äta :) sen ska vi ut och gå med Ebba så vi får motion! :)

Sen ska jag till visko och handla skor och sen åka till mm och handla nyttig mat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0