Underbara dag

Idag har det varit jätte varmt och skönt!

Ebba ville inte sova inatt så jag somnade 4 inatt men fick sova till halv ett i morse iaf :)
Efter vi ätit frukost la jag in en tvätt och i väntan på att den skulle bli klar hängde vi lite med grannarna :)
Sen åkte vi till mamma och jag skulle rida. Matilda hjälpte mig borsta och så :)
Sen satte Tilda upp en hoppbana till mig så vi tog några skutt. Vilket jag inte skulle gjort för började göra ont i underlivet och började blöda igen så Matilda fick rida istället. Jag får nog vänta lite längre med att börja rida tror jag allt!!

Efter vi ridit så blev de grillat hos pappa. Alla åt där, mamma och alla barnen med :)
Sen när vi kom hem så fick Ebba bada :)

Nu ska vi se om jag får sova i natt... Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0