Städat!

Blev ett mycket kort inlägg igår för Ebba vaknade precis när jag började skriva ;)

Idag har Emil jobbat han kom hem vid halv ett tiden, då hade jag och Ebba nyss gått upp ;) Ebba är så snäll mot sin mamma som låter mig sova länge på morgonen ;)
Sen så åt jag frukost, gick igenom alla ebbas kläder och la undan massa som har blivit för litet :( massa saker jag inte hunnit använda ens :( tråkigt men bra att hon växer ;)

Sen dammsög jag och gjorde ordning köket som såg ut som ett bombnedslag! Ebba fick sitta i bärsele när jag dammsög för Emil skulle till grannen :)

Sen kom karin med mat och efter vi ätit så klippte hon mig. Sen åkte jag ner med skräp till återvinningen så idag har jag fått gjort mycket!

Vi var ute i ca 45 min på promenad förut med :) skönt väder ute!

I morgon ska vi till gymmet och efter de till gbg för att fira Emils kusin som fyller år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0