Sjuk, tjolöholms slott och kungsmässan

Har varit sjuk sen i fredags :( är snuvig, tjock i halsen, och ont i kroppen! Låter som en man gör jag med för den delen :(
I torsdags gjorde vi inte så mycket, jag ville hitta på något men Emil och jag hitta inte på något, tråkigt väder va de med ... Vi gick över till Ronald på kvällen och Isabelle och Ebba fick busa lite ;) Isabelle är 6 månader nästan precis äldre än Ebba men nästan lika stor ;)

Vi bestämde att vi skulle till Borås på fredagen och prata med tatuerare och så. Men när jag vakna på fredagen var jag helt död och förkyld som satan.

Så Emil åkte till Borås med Ronald och Rickard ist och jag var hemma och sjuk...

Lördagen åkte vi till in till Kungsbacka och var på tjolöholms slott och myste och åkte sedan in till kungsmässan och köpte kläder till Ebba. Hon växer ju som bara den, kan inte ha 56 längre. Köpte massa fina kläder som Emil hitta allihopa ;)
Åkte sedan till pappa och tankade :) då fråga han va kläderna kosta vi köpte till Ebba så fick vi pengar från pappa ;) snälla han :)

Hemma grillade vi och sen gick vi och la oss.

Idag har vi varit ute hela dagen. Emil har klippt gräset, trimmat och nu håller han och Ronald på att fixa staketet :) jag har hängt ut massor med tvätt och tvättat bilen ;)
Nu snart ska vi alla grannar grilla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0