Ont i rumpan

Igår var ju jag och Karin på spinning och de kändes som döden! När jag satt där undrade jag va fan jag höll på med som utsätter mig för sådant. Men när passet var klart kändes de jättebra! Så de ska göras om! ;) men aj vad ont i rumpan jag har idag! Dom sadlarna var inte de godaste att sitta på.! Men men vill man vara fin får man lida pin ;)

När jag kom hem låg Ebba och sov och ketchup låg i soffan på ebbas filt och Emil satt och spela x box. Så frågade jag vad ketchup gjorde på ebbas filt, och då hade han inte märkt att han hade gått dit, även fast ketchup låg bakom han, snacka om att vara inne i spelet. ;)
Gick upp och duschade av mig all svett och de var mycket, kläderna var helt klibbiga!

Tittade på ett avsnitt alcatraz igår med. De sist. Spännande det kommer nog mer så småningom ;)
Gick och la oss sedan och Ebba har bara ätit två gånger tills nu. Duktig tjej! Nu ska jag hå upp!

Snart kommer Karin som ska passa Ebba så ska jag till mvc på en tidig efterkontroll och sen storhandla lite mat :) sen blir det ut och gå med Karin när jag kommit tbx. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0