Långhelg <3

Åkte till gymmet med Karin klockan 17,30 och körde ca 1 h med bodytoning och efter de 30 min prat om kosten osv. Det märks redan att jag blivit bättre form sedan sist.
Känner mig bättre och magen har redan försvunnit lite. :)

När jag kom hem gjorde Emil och jag mat. Kul när båda lagar mat tycker jag :)

Emil slutade 13 idag och är ledig tills på måndag! Vi ska mysa hela helgen! Vi kanske ska åka till Varberg i helgen men vet inte riktigt än. Vi har bestämt oss för att hitta på något roligt iaf! Men vi vet inte vad... Några förslag?

På fredag ska jag och Karin pröva på kettelbell får se hur de går ;) Ska även till gymmet i morgon tror jag vi får se ;)


Nästa vecka har jag något att göra varje dag! ;)
Måndag ska ketchup till veterinären och efter de ska jag och Madde fika. Sen till gymmet för spinning. Har även bokat ett pass med body toning men är bara som reserv där så får se om vi kommer med.
Tisdag ska jag med mamma till Skåne och hämta en ny tävlingshäst till Viktor. Ebba ska vara hos farmor då. :) pappa fyller oxå år så ska bjuda på mat då hemma hos oss. Har även bokat in ett zumba pass men får se om de hinns med ;)
Onsdag blir de dubbla body toningspass.
Torsdag ska Ebba till BVC
Fredag ska jag till mvc.

Fullt ös! ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Har du provat zumba innan? :) Tänkte prova de men någon gång snart men känns så svårt!

Har bokat in bodystep, bodypump och mamma barn passet. Har ni de passet med? Skitbra att få ta med barnen ju ;)

2012-05-18 @ 20:57:53
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0