Hos mamma

Idag gick jag upp vid 9 och ringde mvc för att få en tid i veckan. Fick en tid i morgon, så ska dit klockan 13 i morgon, så får Karin ha Ebba undertiden :)
Skulle även ringa hund "frisören" och få en tid till ketchup, men de tuta upptaget och sen vaknade Ebba och så glömde jag av de :p

Åkte till mamma vid 10 och vi gick ut och gick och red. Jag skrittade lite på Heiko och Viktor red ordentligt. När jag red tog Viktor Ebba i vagnen. Så frågade jag hur det var att köra barnvagn så svarade han att de är som att köra skortkärra ;)
Köpte en vagn av Vanja igår som jag ska ha hos mamma som kan bli smutsig och så. Den var jättebra att köra på grusvägen då min vagn är jätteskumpig.

Åkte hem vid 15 och så lagade jag och Emil mat tillsammans :) snart ska jag till gymmet för då blir de spinning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0