Göteborg

Idag fick vi upp vid 11 och åt frukost ;) efter de åkte jag till gymmet där Karin mötte upp mig. Vi gymmade i 30 min ca och sen åkte vi hem . Vi klarar inte så mycket innan vi blir slutkörda ;) men de ska bli bättre vill jag lova!

Gjorde mig iordning och så åkte vi och hämtade min bil hos mamma och sen till Emils kusin ewelina som fyllde år idag. Hon bjöd på smörgåstårta och vanlig tårta. Mumsigt.
När vi kom hem åkte jag till Vanja och köpte hennes gamla barnvagn som jag ska ha hos mamma då jag inte vill att min ska bli skiten.

Nu ligger jag i sängen med en klarvaken bebis och vill sova!
I morgon ska jag till mamma så vi får testa nya vagnen ute i skogarna och på kvällen blir de spinning med Karin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0