Blöt hund!

Igår va jag på mvc på en tidig efterkontroll och allt var bra ;) efter den gick jag till Barnkammaren och köpte nya blöjpåsar. 340 kr för tre kasetter är sjukt dyrt tycker jag allt! Men fick 40 kr rabatt :) alltid något ;)

Sen bar de av till team sportia och köpte en stort topp fick bli en röd fin ;) åkte sen till mm och storhandlade ;)

Gick ut och gick med karin när Jag kom hem igen. Efter de var de bara laga mat och sen kom Emil hem från jobbet.
Åt mat och åkte sedan till Cathrin och fika. Sen hem och myste för fulla muggar.

Idag kom mamma hit så gick vi ut och gick och pratade strunt ;) åkte till Karin klockan ett och åt middag och nu sitter jag i soffan och de stinker blöt hund ! Ketchup är genomvåt!

Ikväll blir de body Toning med Karin. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0