Veterinär och hoppträning

Vaknade åtta idag helt av mig själv, riktigt duktigt tycker jag allt!
Karin kom hit vid 11 och skulle köra mig och ketchup till veterinär för jag har så nedrans ont i mitt ben när jag kör, tror för att dom är så svullna... Ketchups öroninflamation är borta nu så nu är han glad igen ;)
Sedan åkte vi till skredderiet och åt och sen handlade fikabröd som vi sedan åt hemma.
Sen åkte Karin och Emil kom hem, han kopplade in de nya högtalarna vi köpte igår och sedan åkte vi till mamma och hämtade häst och Viktor sen till örby så han fick rida lektion. Nu är vi hemma igen och Emil är nere och installerar våran nya dvd och ställer in högtalarna medans jag ligger i sängen och känner mig dålig, har magsjuk ont i magen och känner mig snurrig...
Nu ska jag sova!

I morgon blir de tre rätters med bror och hans sällskap hemma hos oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0