Vårkänslor i hela kroppen!

När jag vaknade i morse och det var hur fint väder som helst blir man bara så lycklig! 

Igår så fick jag hem mitt paket från Jollyroom, vilka snabba ryck dom har. Beställde i förrgår vid 16 tiden, fick de redan dagen efter! Då blir man lycklig när de går så fort :)
Skulle egentligen inte beställt så mycket men jag passa på ändå att beställa så slipper man köpa allat sånt sen.
Emil fick välja spjälsängsskyddet som ska vara i spjälsängen i vårat sovrum. Det blev ett med "fem myror är fler än fyra elefanter", vilket jag tyckte var ett bra val för de var mycket olika färger och sött, så bebis har något att titta på när hon ska sova! Han bestämde oxå skötbädden som ska vara nere på toa på de skötbordet vi ska hämta hos Madeléne idag som vi fått av henne. Det ända kravet var att den skulle vara svart, och det var den han valde, men söta pingu som åker pulka! =)
Jag beställde även påslakansätt som matchar sängen, med samma motiv som den nya spjälsängen som hon ska ha i sitt rum, med hästen Tarok på. Supersött ihop! Köpte med en bebisfilt med hästen Tarok på =)
Beställde även två andra bäddsätt, ett med söta insekter på och ett med olika djur.
En till blöjhink fick de med bli så jag har en uppe och en nere. =)
2 stycken olika bitringar med frukter. Och en nappflaska med nalle puh på ! =)
Sist men inte minst ett till täcke och kudde till den nya spjälsängen!

Supernöjd med mina köp! Nu tror jag att jag har allt och lite till till lilla Ebbisen! Idag är de exakt en månad kvar till BF! Ska bli så spännande när det är dags! Kan knappt bärja mig tills vi får komma hem med henne och bara mysa och va en familj! Det kommer bli så bra! =)

Nu ska jag ut och fixa lite i trädgården och så ska jag städa lite i min bil som ser ut som ett bombnedslag. =)
Ha de så härligt i vårvädret nu alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0