Oväntat!

I fredags blev de inte någon trerätters för jag var tvungen att åka till förlossningen, för lilla bebis har inte rört sig alls mycket de sista. Så åkte upp och gjorde ett ctg och ultraljud, och allt såg bra ut som tur var! Tycker de är så mysigt på förlossningen, alla är så glada och trevliga! Jag trivs där Haha! Hoppas jag snart får åka tbx och föda en liten bebis snart! För denna magen är i vägen och gör ont och vi ska inte tala om mina svullna fötter! Har gått barfota flera veckor för sockarna trycker åt så, och jag som hatar att gå utan sockar!

I går så åkte vi till mamma och pappa och åt grillad kyckling med gott bröd och potatissallad! Mysigt tycker jag det var för vi var hela familjen! Pappa, mamma alla syskon till och med storebror var där! Och pappas bror som bor hos pappa nu för tiden!
Vi hjälpte pappa sätta in annons på blocket och titta på Viktor när han red knäppa Nisse! Sen åkte vi hemåt och bestämde med Ronald, grannen, att vi skulle åka till Borås så dom fick ta en öl!

Vi åkte vid 10 tiden upp till Borås och gick till lilla bränneriet! Sedan vidare till franks sportbar och stannade till precis innan de stängde. Trodde inte att vi skulle vara där så länge, men trevligt var de, men känns inte så jävla latjo att vara gravid på krogen, många som tittar snätt och glor! Irriterande! Jag blir lite förbannad av sånt folk men men!

Kom hem vid 3 och så låg jag och Emil och prata till 5 så är hur jävla trött som helst idag!

Har gjort pannkakor nyss, det gick inte så bra, dom blev bara så misslyckade!!

Förresten så ramla jag bakåt i datorstolen i går, fick världens blåmärke som gör mega ont på sidan, i kärleks handtagen så att säga! Magen klarade sig finfint iaf ;) klantigt de låter men Emil skulle skoja med mig, men resultera i blåmärke, vi är bra tokiga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0