Ny familjemedlem

Våran nya familjemedlem hade kunnat vara en söt bebis, men Ne det är en söt liten hundvalp!

I veckan har jag varit i Borås sammanlagt 3 gånger och inhandlat 2 par nya skor, 4 tunikor och 2 linnen. Fick även köpt mig en jätte fin tröja, som jag tyvärr inte kan ha nu med mage men sen när magen är borta ska jag kunna ha den ;)
Köpte ett tv spel till älsklingen med och två jätte fina tröjor på jc till han med!
Var där i måndags och torsdag med söta snälla svärmor och i går med älsklingen. Igår köpte Emil nya skor och ny keps!
Emil hade tagit ledigt från jobbet igår för han jobbar idag ist! Dom ska inventera, skit tråkigt !!!! Dåligt att inventera på lördagar!!

Annars i veckan har jag inte gjort så mycket! Mest gått och väntat på att bebis ebba ska komma! Och gått på promenader ;)

Igår visade de sig ännu en gång att jag och Emil inte är bra för varandra! Haha vi är båda så jävla impulsiva så vi blir farliga för varandra nästan ;) hihi.
Vi har under en tid tänkt skaffa en till hund, då en rottweiler har vi pratar om. Men kommit på att vi ska vänta, tills vi skaffat hus som ligger mer avskilt så man kan ha dom i hundgård och så. Men Emil satt och titta på annonser igår och såg att en av hans vänner på fb hade små söta valpisar. Blandras mellan amstaff och amerikansk bulldog! Vi som inte skulle ha en blandras om vi skulle ha hund, och inte en sådan ras. Men vi åkte dit och tittade på dom och kunde inte åka där ifrån utan en! Vad tänker vi med? Haha, Ebba kommer snart och då blir de mycket jobb med henne. Men jag ångrar inte Vårat köp, för han är så gullig!
Tyvärr har han inget namn än, några idéer??
Vi tar dagen som den kommer, ketchup blev jätte glad över sin kompis, och dom leker jätte bra! Inatt har jag sovit på soffan med djuren och ketchup och den nya myste ihop sig så sött!
Han har varit duktig och gjort sina behov ute, bara en gång igår som de blev en pöl inne.

Nu hoppas jag Ebba kommer snart, hon är beräknad tills på måndag! Så snälla söta, kom snart! Så slipper vi vänta så länge till !


Kommentarer
Postat av: Karin

Va skönt att du fortfarande tycker jag är snäll efter min föreläsning igår ;) Kram.

2012-03-31 @ 10:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0