Länge sedan ett blogginlägg...

Nu känns det som hundra år sedan jag var duktig och bloggade. Så får slänga iväg ett inlägg om vad som hänt de senaste.

I förrgår blev vi klara med Ebbas rum, de blev jättebra! Randig vägg på ena sidan och på snetaket blev de prickar i olika storlekar. Jag är supernöjd, och de är Emil med. Så idag ska vi ställa in alla saker och göra klart de sista så det blir ett riktigt rum. Svärmor har sytt söta gardiner med massa djur och djurbebisar på, passar bra för de blir lite mer gulligt i rummet då! Ska slänga in en bild på hur de blev sen när allt är klart så ni får se...

Igår målade jag klart skötbordet som vi ska ha nere, så idag kommer svärmor och ska klä in de i svartvit blommigt tyg så de blir fint de med, Ska bli så kul att se hur de blir när de blir klart. Har målat de vitt nu och så ska jag köpa ett par svarta krokar att hänga på sidan där man kan hänga handduk och annat roligt. 

Länade in min bil i fredags dför jag skulle koppla ur airbagen så jag kan ha min lillskrutta fram, men då hade dom beställt fel saker till den så var tvungen att lämna in den på tisdag igen! Blir så trött när man väl får tummen ur och är utan bil en dag så kan dom inte fixa bilen ändå... Så får åka dit på tisdag och lämna in den så den blir klar någon gång, för just nu kan hon komma när som, och vill gärna ha henne fram från första början... 
Har sen ett till problem med min bil som måste lösas snarast. Jag får inte in min barnvagn just nu för jag har hundbruen i babaget som tar utt nästan hela platsen där bak. så vet inte riktigt hur jag ska lösa de, för jag vill inte att hunden åker lös och så vill jag få plats med barnvagn. Emils bil måste vi byta ut för jag tror knappast barnvagnen får plats i hans bagage, så vi har problem som måste lösas, men de gör de nog under tiden hoppas jag! 

Just nu har jag haft förvärkar ett tag, tre dagar ca. och min lilla slempropp har gått den med, så jag hoppas att förlossningen är nära nu, för jag är så trött på denna mage som sticker ut och är så ivägen! 

Satte ihop spjälsängarna här om dagen med och bäddade den i vårat rum. Så sött, längar så mycket!
och

Kommentarer
Postat av: Madde

hej hej! Oj så fint det blev! hoppas hon vill titta ut snart och se sitt fina rum! Kram Madde

2012-03-13 @ 16:21:57
URL: http://kakaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0