Jävla spjälsäng!

Kan inte sova så skriver liten trudelutt...
Igår lämnade jag bilen på toveks och kopplade ut airbagen. Under tiden hämtade svärmor mig och så åt vi frukost ihop. Efter frukosten fick jag ett härligt fotbad och efter de skrubba hon lite på fötterna, smörjde in dom och la på nytt lack! Jag är så glad för den hjälpen då jag knappt får på mig sockarna själv då kulan på magen är i vägen är de skönt att kunna få den hjälpen!

Efter de åkte vi till skene järn och köpte krokar till skötbordet Karin har hjälpt oss fixa ordning! Det blev jättefint, ska slänga in ett kort när de är helt klart! :)

Åkte sedan till mitt gamla jobb mesans Karin åkte till frissan, satt där i. Ca 1,5 timmar och pratade skit om allt mellan himmel och jord. Hoppas jag får ett liknande jobb sen när det är dags att börja jobba igen. Jobbade ju ett vikariat på Lbc som trafikledare! Jag bara älskar de jobbet! :)

Åkte sedan och åt med Karin och efter maten var de dags att åka till Barnkammaren i Kinna för att hämta vårt babyskydd och betala barnvagnen. Jag är så nöjd med mina saker ! Tog med mig babyskyddet och skötväskan hem igår och pappa hade som krav att barnvagnen ska vara kvar där tills vi är hemma från bb. Så tittade bara på barnvagnen och så ska hon stoppa undan den så länge.
Köpte även en fårskinn som hon ska ha i vagnen och liknande, fick även en söt liten mössa av Karin, en rosa lite tjockare men ändå ganska tunn så den passar perfekt nu till våren !
Så nu är allt betalat och klart, jag tackar snälla pappa som gav oss de bästaste bästa barnvagnen som jag bara älskar!

Efter de åkte jag hem och så gick jag en liten promenad med ketchup och sen åkte vi till net on net för att köpa en förstärkare till de nya högtalarna som Emil köpte i förrgår. Emil skulle ha ett par högtalare till jobbet, han hitta ett par i herrljunga. Stora jäkla as som knappt fick plats i min bil! Men så kom han på att han ville ha dom själv så köpte ett par andra till jobbet och så fick bi ha dom hemma, fula som satan är dom men det är ju bra ljud iaf :) och Emil är överlycklig för att han fick ha dom hemma, alla nöjda och glada ;)

Bäddade även sängen igår till ebbas rum, trodde jag skulle bli galen på de jäklans spjälskyddet, jag har köpt en säng och ett skydd i samma serie, samma tillverkare och allt, men ändå passar inte skyddet till sängen! Blir så irriterad! Men de löste sig tillslut! Satte även ihop babysittern så nu får hon snart komma!!!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0