Jävla pissvecka!

Sen förra söndagskvällen har jag bara mått dåligt. Då fick jag reda på en sak som gjorde att jag blev arg, ledsen och väldigt besviken. Men sånt är livet. Jag spenderade veckan genom att tänka och försöka må bättre, för de kunde verkligen inte varit sämre än vad de var då.
Jag kom fram till att livet går vidare och att man ska hålla hårt om sina käraste och älskade. Kärleken övervinner allt, och nu mår jag som en prinsessa som svävar på moln. 
Livet är som de är och de går lixom inte ändra på saker som hänt. 

Nu önskar jag bara att lilla söta Ebba ska komma till oss så vi får annat och tänka på och får vara tillsammans som en stor familj!
Jag, Emil, Ebba, Selma och Ketchup!
VI SLÅR ALLT!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är så sant: Kärleken övervinner allt. Jag längtar också tills Ebbis kommer :)

2012-03-26 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0