3rätter

I natt har jag sovit riktigt dåligt, vaknat och inte kunnat somna om. Gick upp 8 och åt frukost, sen satte jag igång med att göra en cheescake tills ikväll för då kommer min bror och hans "tjej" och vi ska äta tre rätters.
Blir vitlöksbröd med tatsiki till förrätt,
Grillad kyckling med röra och sallad i taco bröd och cheescake till efterrätt! Ska bli så gott!

Sen städade jag lite, hängde täcke o kuddarna på vädring och så. Städade i ordning i vardagsrummet , våra nya högtalare och så är i kopplade och allt är klart, nu har vi jätte bra ljud ;)

Nu ska jag sova en stund innan kvällen! Kram

Så blev de i vardagsrummet, sladdaarna ska bara spikas i väggen sen är de klart,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0