Soool

Igår va en slappa dag. Gick en promenad med Ebba och ketchup och åkte och handlade lite mat. De va vad jag gjorde igår. Emil klippte gräset och gjorde rent lite luftfilter på gräsklipparen. I förrgår kikade Michelle förbi på kvällen med sin pojkvän Dennis. Första gången jag träffade han, och dom har varit ihop mer än ett halvår. Märks att jag och Michelle inte umgås så mycke längre. Idag kom Robert och Constantin upp på morgonen så var vi helt besatta av att vi ville göra något. Men vi visste inte vad. Vi satt och fundera bra länge så vi gav upp och åkte till Willys och handla ist. Efter de la vi oss på gräset och myste :) Constantine är helt besatt av Ebba, han skulle nog äta upp henne om vi hade satt dom i samma rum och gått där ifrån ;) bitas är väldigt gott förstår ni ;) Jag och Karin körde dubbelpass idag ett pass med spinning och ett med workout express. Sen när jag kom hem så grillade vi och nu ligger jag i sängen och matar Ebba. Ska sova nu för i morgon blir de besiktning på de nya huset :D


Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & kiara

Tack :) Den är från Lindex :)

2012-08-02 @ 20:59:05
URL: http://lindaglansins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0