Kväll på Kinna sten

Igår var jag hos Johanna på dagen. Även Annie var där. Johanna bakade bullar och jag och Annie målade täckningar med Emil. På kvällen bar de av till Kinna sten igen för lite mat och skitprat med Cathrin och Robert. Kom gem tidigt igår och jag och Emil satt och pratade länge. Om allt mellan himmel och jord, jag är så lycklig för att jag har jan vid min sida! <3 Vaknade i morse vid 7 och pumpade ut mjölken som lagrat sig under natten ;) kändes som dom skulle spricka ;) gick och la mig igen och sen vaknade vi halv 1, Haha. Ringde mäklaren idag för han hade ringt mig och fick glädjande besked. Så i veckan ska vi besiktiga huset. Sen är de i princip vårt ;) nu ska jag ha en bra helg för jag är så jäääääävla lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0