Jävla mäklare!

Jag tänker börja detta inlägg med att vara sur och grinig på mäklaren som säljer huset vi är intresserade av.
Han lovade att affären skulle vara klar nästa vecka. Vilket den inte är för de första, för de andra skulle han ringa tbx till mig i Torsdags, han har fortfarande inte ringt. Ringde han i fredags och han lova att han skulle höra av sig under helgen, vilket han inte gjorde. Så ringde han idag och då svarade han inte... Förstår han inte att vi vill veta vad som händer... 
 
Så nu har hag varit lite grinig så nu kan jag bli lite posetiv och glad. 
Idag har vi varit på BVC och ebba har gått upp som hon ska, 6410 g och 62 cm är hon nu. Växer som bara den vår underbara lilla skatt. Hon blev vaccinerad idag med, vilket hon inte tyckte var kul. Jag gick ut ur rummet så fick Emil vara med, men jag hörde henne skrika utanför så mådde lite dåligt. Men sen när jag kom in så var hon gald igen! :) Hon blev grinig och gnällig efter och varm, så hon har fått alvedon och nu är hon jättesnäll och go, Hon sitter och tittar lite på Lotta på liseberg med mig i soffan, och pappa Emil är uppe och spelar lite dator. Så vi har lite mamma barn tid. Ebba har sovit mycket idag med, så har blivit lite gjort. :) 
 
Jag och Karin har även hunnit med dubbelpass på gymmet. Spinning och Workout express. Man känner sig så duktig efter man varit på gymmet. 

I morgon ska Ebba sova hos farmor om hon mår bättre. Hennes Farmor saknar henne. ;) Så hon ska mysa hela natten hos henne. 
Emil har semester nu med, började idag. Så nu har vi 4 veckor av bara mys framför oss. Vecka 32 ska vi till stugan i Varberg, och även åka till Halmstad och titta på Lars Winnerbäck. Sen vecka 31 ska vi till Skara Sommarland med mamma och syskonen. sen har vi inte planerat så mycket mer :) 

Tycker de sk bli underbart att komma iväg till Varberg och bara mysa och vara med min lilla familj. Karin ska vara nere i den andra stugan med så vi har barnvakt oxå så kan vi ju hitta på lite saker ensamma med. =) 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har Ebba hur mycket som helst :) Det vet ni !

2012-07-17 @ 01:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0