Jag Älskar Emil!

Jag blev helt störtkär i dig från första gången jag såg dig. Berättade för mamma att jag träffat en superduperdundersnygg kille redan dagen efter jag träffat han första gången.
Jag var helt säker på att de inte skulle bli vi. Vi träffades allt mer och mer, och efter ett tag beslöt vi oss för att inte träffas mer. Men efter vi sagt de så träffades vi mer än va vi gjorde innan. 

Detta var ju bra för att jag var helt förälskad i dig!
Efter några månader fick vi reda på att vi skulle bli föräldrar, jag som nästan gett upp hoppet efter de tagit 1 månad innnan jag blev gravid från de att jag tog ut staven. Så himlans snabbt allt ska gå tycker man! Men nu sitter vi här i våran lägenhet med våran underbara sockersöta dotter och är så jävla lyckliga.
Jag är så lycklig att varje natt somna jämte dig, och sedan sova hela natten och veta att du fins där för oss, mig och Ebba, vad som än händer. Du gör hela min dag! 
Trodde aldrig att jag skulle få en så snygg, snäll, hjälpsam, söt, underbar pojkvän.
Varje gång (Jag nästan iaf) jag tittar på dig så får jag fjärilar i magen.

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig, min alldeles egna lilla Emil! 

Du och jag, tillsammans är vi BÄST!

Kommentarer
Postat av: Karin

Så gulligt, vilken underbar kärleksförklaring <3

2012-07-16 @ 22:58:34
Postat av: Emil

Hur megasuperduper underbar kan man vara?!
Älskling detta var nog det sötaste ever!!
Jag älskar dig och Ebba av hela mitt hjärta, ok lite finns det över till nära å kära med ;)
Jag är lyckligt lottad som har en sån goding på alla sätt å vis som min flickvän!
Tack för du finns å förgyller varje sekund av mitt liv!

Svar: Du är underbar min pälsko!
Alexandra Jansson

2012-07-16 @ 23:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0