Hustittande

Igår va jag hos mamma, kände inte för att rida så jag tog in Nappe och myste bara. Borsta och pussa på han :) sen lämnade jag Ebba hos Karin och jag och Emil åkte och tittade på ett hus i väröbacka. De va helt perfekt, både jag och Emil fäste oss med en gång. De enda negativa med huset är att man hör och ser motorvägen längre bort :( men man vänjer sig vid ljudet bär man bott där ett tag :) fanns dubbel garage och så fanns de skog bakom huset så man kan göra en hage till hästen :) de hade varit en sommarstuga från början men dom hade byggt ut de och så nu. Låg på landet med två grannar i synhåll men dom låg en bra bit bort ändå ;) ska till banken på tisdag, i Varberg. Vi var i Kinna i veckan men dom kunde inte bevilja lån till annan kommun. Så de ska inte vara några problem med lån i Varberg.

Idag var jag en sväng hos mamma och så. När vi kom hem åkte jag till gymmet och solade. Måste vara lite brun innan dopet som är på lördag nästa vecka :)

På måndag ska vi på möte med prästen som ska döpa ebba ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0