Fint väder :)

Idag har de varit underbar väder. Började dagen med gröt frukost. Både till mig och Emil. Sen åkte jag till Kinna och handlade mat, och hämtade ett recept på Apoteket till Emil. Fan va mycke folk de var jag fick nr 86 och var 53 när jag kom dit. Väntade säkert 45 min. När jag kom hem va Robert här hemma och vi hjälper åt med maten Alla. Blev pastasallad. :) gott som tusan. Efter maten kom min bror och stanna en stund. :) vi har legat ute på gräset länge och Ebba legat i skuggan. ;) låg naken och vädra rumpan , de tyckte hon var skönt! Har även hunnit med 4 tvättar dom vi hängt ut så allt är nästan torrt nu :). Nu sitter jag och Ebba och tittar på sommarkrysset och Emil och Robert sitter ute och röker :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0