Dumma dröm!

Drömde så himlans verkligt inatt. Så att när jag vaknade så började jag nästan gråta för jag trodde de hänt på riktigt. 
Drömde om att jag och Emils kusin var ute och gick på motorvägen, Ewelina, som Emils kusin heter, hoppade in i en bil och jag gick kvar på vägen, Så kom en bärgningsbil och hämtade upp mig sen, så ringde Emil när jag satt i bärgningsbilen och var helt galen för jag åkt med han som körde den. Sen släppte han av mig på en fest där Ewelina redan var. Och så blev Emil galen för att jag var på fest. 
Sen när jag kom hem så satt Emil och Lollo, våran granne, i datorrummet och Emil kom in till mig när jag låg och sov och sa att han inte ville vara ihop med mig, att han varit otrogen och att jag är ful och ser ut som en tjock padda, han var verkligen jätte taskig och jag bara grät, så kom Lollo och trösta mig, och sen vaknade jag.

När jag vaknade så visste jag nästan inte om jag vågade väcka Emil för jag visste inte om de var sant de jag drömt eller inte, för det kändes så jävla verkligt. Sen när Emil vaknade så förstod jag att de bara vart en dröm, men urs säger jag bara.

Så nu har ni fått veta va jag har drömt om inatt.

Senare ska jag åka till pappa och göra Tacos för min pappas brors barn från Polen kommer idag och då vill dom ha mat när dom kommer, Pappa ska hämta dom från flyget i Malmö. 

 Idag ska Ebba till farmor och mysa. Och vi ska ha mys här hemma. =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch vilken dröm, och vilken tur att det var en dröm ;) Ebba och jag myser, hon är nog det snällaste och goaste barn jag varit med om. Ligger och "pratar", hon är helt underbar :)Hon kan ju inte annat än vara underbart söt och go med såna föräldrar som hon har ;)

2012-07-17 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0