Budgivningen igång.

Japp som rubriken lyder så satte budgivningen igång igår. Det är vi och två andra som är intresserade. Dom ena ska till banken idag, och dom Andra kunde inte lägga bud förrän på fredag för hans fru var bortrest och inte sätt huset. Jag la första budet lägre än va utgångspriset va, annars är man ju lite dum ;) 1,000 000 la jag. Sen bjöd en över och vi bjöd över dom. På kvällen ringde mäklaren och diskutera lite med oss, om vi lägger utgångspriset så blir de ev vårt med en gång. Utan krångligheter. Så vi sa att bi skulle göra de, men han skulle Ringa upp idag när han börja jobba så får vi se vad säljarna säger. Nu ligger jag bara och väntar på att han ska ringa.... Prövade afrodans igår och var helt ok. Är inte så många pass under sommaren nu bara, lite tråkigt... Idag ska jag till pappa och sen ska jag handla de sista inför dopet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0