Varberg + Min brudklänning

Idag gick vi upp vid 9 tiden och åt frukost, jag åt gröt, Emil fil och macka. Jag var så klart uppe vid 7 och gav djuren mat. Det är rätt lustigt att dom vet var klockan är på morgonen, för på helgen väcker dom oss vid 7 tiden och berättar att dom vill ha mat, Vilket är ganska jobbigt när man vill ligga och sova. Hade inte katten stått och retat hunden så att hunden brötade runt som satan på morgonen så hade dom nog inte fått någon mat förrän vi gick upp.
Efter maten så tog jag hand om disken och Emil damsög hela lägenheten. Vi damsuger jätteofta hemma, men det är alltid lika smutsigt. Tror de är den dära hunden som gör de smutsigt i vårt hus. Spelar ingen roll om man torkar tassarna på han, de blir smutsigt ändå. Men vi städar så gärna. Jag tog en trasa och gick över nedervåningen oxå. Efter våran jätteinsats med städning gick jag upp och duschade och Emil la sig på soffan och lekte med sin mobil. Nu tror ni jag är knäpp som skriver detta i min blogg, men måste bara få ut mig de! Jag kom och tänka på idag att man inte kan se sitt underliv på något sätt nu när man blivit lite större om magen, man har jag inte en aning om vad som händer där nere, och hur satans kul är de.??? HAHA! Jaja, iaf, så efter jag duschat var de Emils tur att duscha, innan brukade vi duscha tillsammans rätt ofta, men nu får man inte plats två om man inte ska stå och knö.
Sen åkte vi till Varberg och Svärmors "pojkvän" Thomas stuga och så åkte vi med dom in till stan, där vi åt lunch på Grappa. Blev Vitlöksbröd till förrätt och jag tog Kötbullar med potatis och gräddsås till huvudrätt. Emil tog köttgryta. Sen åkte vi tillbax till stugan och tog med ketchup till stranden, där han fick springa lös och var helt tokig. Blåste kallt gjorde med, vi var ute en bra stund. På vägen hem gick vi förbi svärmors egna stuga och tittade på vad som behövdes hägnas in till sommaren. Eftersom att vi vill ha Ketchup lös så får vi ta och bygga ett staket runt, Det finns redan staket på framsidan och baksidan, men inte på sidorna, så där så ska vi bygga staklet till sommaren. Blir så synd om Ketchu annars om han inte kan springa lös som han brukar göra hemma.
Efter vår promenad satte vi oss och åt creamé brule. Sen åkte vi hemmåt.
Och nu sitter jag här, har nyss gjort fruktsallad som vi ska äta till gladiatorerna som vi ska titta på ikväll. Tyckler de är Så roligt! :)
Satt och surfade lite på brudklänningar och jag ska bara ha denna som jag hittat. Den är precis vad jag vill ha! Den ska bli min har jag bestämt. Vad tycker ni om den?
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Haha, de där med underlivet kommer jag ihåg att jag med tänkte. Efter förlossningen var de sjukt konstigt att kunna duscha ordentligt, och framförallt sova på mage.

2012-01-14 @ 20:21:46
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0