Uppe med tuppen

Idag kan man säga att jag är uppe med tuppen! Emil åkte till jobbet för ca 40 min sen, jag la mig i sägen efter jag varit uppe på min morgonpink. Kunde inte somna om så jag tänkte att varför ska jag sova för när jag ändå ska upp om en timme.?
Ska lämna in Saaben på Mekonomen, för det är världens största stenskott i den som jag gjorde i sommras. De har inte blivit lagat en, men i helgen så råkade de spricka upp så hela rutan blev en stor spricka. Så dom ska ha bilen tills i morgon bitti. Så Emil fick ta min bil till jobbet idag. Jag ska möta Karin vid mekonomen vid 7,30 sen ska vi äta frukost ihop på smörgåsbutiken. Eller vi ska köpa baguetter där så ska vi äta dom hos henne.
Men innan jag kommer dit får jag nog äta lite frukost, för jag är vrålhungrig i min stackars lilla mage. Får bli någon macka, ett äpple och lite te.
Sen ska vi lämna Ketchup hos mamma så han får busa av sig lite med sina kompisar!
Igår anmälde vi oss på kurs med han. Så den 1/2 klockan 19,15 ska vi på våran första lydnadskurs. Det kan han behöva, han är väldigt lydig när han är hemma, men så fort han kommer till andra ställen så glömmer han allt vi lärt han i princip. 

Nu är det mindre än 10 veckor kvar tills lilla Ebbisbebbis ska se dagens ljus! Jag längtar så. Det märks att hon blir större och större för varje dag, för sparkarna börjar bli hårdare och hårdare, ibland gör dom ont.
Ne, nu ska jag äta mig lite frukost. Men först ska jag gå upp och väga mig och se vilken hemsk siffra vågen visar idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0